نوشته شده توسط : محمد

برند کمرون زیگزال که علاوه بر طراحی لباس افراد مشهور، طراحی لباس های المپیک ریو ۲۰۱۶ را نیز بر عهده داشته است، به تازگی لاین بانوان را راه اندازی کرده است و از این پس شاهد طراحی های این برند در زمینه ی لباس بانوان خواهیم بود.
ترلان پروانه مدلینگ برند کمرون زیگزال شد بازیگر جوان سینما و تلویزیون در عکس های مربوط به لاین بانوان حضور دارد و همچنین در مراسم جشن خانه سینما نیز با لباسی زیبا از طراحی های کامران بختیاری شرکت کرده است.
در ادامه اولین تصاویر این کالکشن را کامران بختیاری در اینستاگرام خود منتشر کرده است، خواهید دید

ترلان پروانه مدلینگ برند کمرون زیگزال

 

ترلان پروانه مدلینگ برند کمرون زیگزال

 

ترلان پروانه مدلینگ برند کمرون زیگزال

 



:: موضوعات مرتبط: بازیگران , ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان

براساس خبرهای منتشر شده مراسم ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان مجری برنامه خندوانه  و همسرش که بازیگر فیلم‌هایی چون طلا و مس و این جا بدون من و .. در کشور یونان برگزار شده است.

چند سینماگر، از جمله حاضران در این مراسم بوده‌اند.



:: موضوعات مرتبط: بازیگران , ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

خبر بازداشت غزل حشمت خانم بازیگر کشورمان  به خاطر کشتن دو مرد افغان در اتوبان حکیم درپی حادثه رانندگی به دو مرد افغان زده و یکی از آنها جا در جا فوت کرده است.

بازداشت غزل حشمت به خاطر قتل

 

 

غزل حشمت در بازداشگاه به سر می برد. هنرمندان و جمعی از مردم خیر در تلاش هستن با جمع آوری وجه وپرداخت دیه عزل حشمت را از زندان آزاد کنند.

غزل حشمت متولد ۱۳۶۳ بوده و بیشتر شهرتش را بخاطر بازی در کلیپ های ماهواره ای که در سال های گذشته بازی کرده بود بدست آورده است.

زندانی شدن خانم بازیگر غزل حشمت

غزل حشمت متولد ۱۳۶۳ و دانشجوی مدیریت گمرک است . قبل از اینکه فعالیتش را در این شبکه آغاز کند در یک شرکت بازرگانی کاری مرتبط با رشته اش انجام می داده ، اما این روزها با وجود کارهای زیاد وقتی برای ادامه شغل قبلی اش باقی نمانده هرچند که دوست ندارد به بازیگری به عنوان یک حرفه نگاه کند و می گوید: «بازیگری رو حرفه نمی دونم چون یه عشقه ، اگه بخوام به عنوان منبع درآمد ثابت بهش نگاه کنم باید خیلی کارها رو قبول کنم که شاید دوستشون نداشته باشم پس ترجیح می دم بازیگری عشقم باشه و شغلم با رشته تحصیلم مرتبط باشه ».

قبل از اینکه از رابطه بازیگری و مترجمی بپرسم ، می خندد و می گوید: «می دونم رشته ام هیچ ربطی به بازیگری نداره » قبل از اینکه وارد این شبکه شود کار بازیگری تئاتر انجام می داده ، خودش می گوید: «هفت سال برای بازیگری زحمت کشیدم نمی خوام با انتخاب نادرست همه چیز خراب شود.»

این روزها اولین کار بلند تلویزیونی اش یعنی «روزهای به یادماندنی » از شبکه های داخلی در حال پخش است . او بازیگری را هم حرفه اش می داند و هم عشقش ، اما از سر تفریح در کنار غزل حشمت مجریگری می کند. می گوید: «من یک بازیگرم نه مجری ».

غزل حشمت با اینکه پنج سال قبل در یکی از کلیپ های محمد اصفهانی بازی کرد و بعدها سریال «عشق گمشده » را از او دیدیم اما شهرتش را مدیون اجرا و بازی در کلیپ هاست ، خودش هم این را می داند و می گوید: «این کلیپ ها برای من سکوی پرتاب بود».



:: موضوعات مرتبط: بازیگران , ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

درحاشیه برگزاری نمایشگاه عکس فیلم لانتوری که مدتی پیش برگزار شده بود, هانیه توسلی نیز حضور داشت.

هانیه توسلی و خواهرش به دیدن عکس های نوشین جعفری عکاس فیلم لانتوری آمده بود و عکسی به یادگاری گرفتند.

هانیه توسلی و خواهرش در نمایشگاه

 

هانیه توسلی کنار خواهرش



:: موضوعات مرتبط: بازیگران , ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
فال روزانه - فال روز

فال روزانه متولدین فروردین ماه

حسی درونی به شما می گوید که در آینده ی نزدیک همه چیز خیلی عالی خواهد شد. شاید لازم باشد کمی بیشتر صبر کنید، شرایط حاضر در حال تغییر است. به نظر می رسد چیز زیادی ندارید که درباره ی مرحله های بعدی به دیگران بگویید، اما بدانید که باید به طریقی خواسته های تان را بیان کنید و این خیلی مهم است. اگر بلند نشوید و حقیقت درون تان را آشکار نکنید، ممکن است این فرصت از کف تان برود. کسی که تردید کند بازنده است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

اکنون در یک الگوی احساسی قدیمی گیر افتاده اید، اما می دانید که این وضعیت ادامه دار نخواهد بود. این عدم پیشرفت ممکن است ناراحت کننده باشد، از این رو بیشتر از هر زمان دیگری باید به عقل سلیم رجوع کنید. ببینید که می خواهید چه چیزی را در زندگی تان تغییر دهید و بعد نگرانی هایی را که در این مورد دارید با یک دوست مورد اعتماد در میان بگذارید تا حقیقت را به شما بگوید. به این ترتیب می توانید موانع را از سر راه بردارید، فرسودگی ها را کنار بزنید و به سوی پیشرفت حرکت کنید.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

مدتی است که اشتیاق تان رنگ باخته، اما امروز قرار است دیدگاه تان به سرعت رو به بهبودی برود. ابرهای تیره کنار خواهند رفت و می توانید خودتان را برای یک ماجراجویی کوچک آماده کنید. با احتیاط گام بردارید، زیرا ممکن است ساده ترین چیزها در طول مسیر حواس تان را پرت کند. البته، این که سعی کنید از اتفاقات غیر منتظره فاصله بگیرید فقط تلف کردن انرژی است. شاید همین که مدت کوتاهی از انجام کارهای تکراری فاصله بگیرید برای تان کافی باشد.

فال روزانه متولدین تیر ماه

این آخر هفته می توانید کمی برای خودتان وقت بگذارید. آن قدر در رسیدگی و اهمیت دادن به دیگران مهارت دارید که گاهی یادتان می رود کمی هم به خودتان برسید. یادتان باشد که شما نمی توانید همه ی نیازهای دیگران را برطرف کنید. اگر ذخیره ی احساسات تان همین الآن تمام شود، آن وقت دیگر چیزی ندارید که به آن ها عرضه کنید. باید خودتان را در اولویت قرار دهید و کاری کنید که از صمیم قلب برای تان شادی به همراه داشته باشد.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

اکنون می توانید احساس کنید که ماه پر احساس به نشانه ی شما بازگشته و تا چند روزی همراه شما خواهد بود. پس به شما توصیه می شود که از این فرصت استفاده کنید تا در دنیای احساسی درون تان غرق شوید. شاید دل تان بخواهد که کمی فعالیت جسمی داشته باشید، اما بهتر است بی حرکت بمانید و بگذارید که احساسات تان شما را هدایت کنند. گاهی وقت ها همین که یک جایی بایستید و بوی گل ها را استشمام کنید، همه ی دیدگاه شما را نسبت به زندگی عوض خواهد کرد.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

به نظر می رسد کسی دارد ضد شما کارهایی انجام می دهد، اما نمی توانید بگویید که این شخص کیست. البته، اهمیت چندانی ندارد که بدانید چه کسی این کارها را می کند، اما اگر احساس می کنید که دارید چیزی را از دست می دهید، باید مطمئن شوید که این احساس شما حقیقت دارد. وقت ارزشمند خود را برای یافتن یک راه حل بیرونی تلف نکنید. در عوض به درون خودتان نگاهی بیندازید و ببینید چه چیزی را جا انداخته اید. برای این که مشکلات از بین بروند بهتر است دیدگاه تان را اصلاح کنید.

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز بسیار مشتاق هستید که با آدم های جدید ارتباط برقرار کنید و دل تان می خواهد که با جماعت هم فکر خودتان وقت بگذرانید. اگر برنامه ی خاصی در ذهن ندارید، به شما توصیه می شود که بروید پارک قدم بزنید یا این که از یک موزه ی محلی دیدن کنید. فعالیتی را انتخاب کنید که به واسطه ی آن در میان مردم قرار بگیرید. شاید اگر مدت کوتاهی خودتان را در میان ازدحام جمعیت گم کنید، کمک تان کند تا دیدگاه مثبت تری نسبت به زندگی در پیش بگیرید.

فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز ممکن است بدون این که بخواهید در مرکز توجه قرار بگیرید، اما از این که دیگران کارتان را تحسین می کنند خوش تان می آید. خیلی عالی است که همه ی همکاران تان به شما توجه می کنند. البته، گاهی وقت ها به خاطر توجه بیش از حدی که اکنون به سوی شما معطوف است احساس ناراحتی می کنید. یادتان باشد که لزومی ندارد خودتان را پنهان کنید. در عوض باید راهی پیدا کنید تا در این موقعیت تعادل برقرار شود. می توانید به خودتان مغرور باشید، چون لیاقت این تحسین ها را دارد.

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز ممکن است به سمت و سوی خوش بینی حرکت کنید و نیمه ی پر لیوان را ببینید. سعی کنید از همان ابتدای روز کاری انجام دهید که روزتان را شاد و مفرح کند. فعالیتی را انتخاب کنید که روح تان زنده شود، مثلاً به کنسرت بروید یا این که پیاده روی کنید. بد نیست دوستی را هم با خودتان به همراه ببرید و با او درباره ی چیزهایی که پریشان تان می کنند حرف بزنید. این که از نقطه ضعف های تان بگویید کمک تان می کند تا حال تان بهتر و نیز ارتباط تان با آن دوست صمیمی تر شود.

فال روزانه متولدین دی ماه

با این که می دانید برنامه های تان درست پیش خواهند رفت، تمایل دارید که هر چه سریع تر آن چه را در ذهن تان می گذرد با کسی در میان بگذارید. حواس تان باشد که قرار نیست همه ی چیزها را آشکار کنید. به نظر می رسد اگر راهی را بروید که دیگران نرفته اند بهتر است. خودتان را قضاوت نکنید، اگر اکنون این جا هستید یک دلیلی دارد. درس تان را از این مرحله بگیرید تا برای رفتن به مرحله ی بعد آماده شوید.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شاید امروز کسی از شما خواسته های بسیاری داشته باشد و شما ندانید که چه کار کنید. البته، دل تان می خواهد نتیجه ی خوب بگیرید تا سختی ها بر شما هموار شوند. اما عجله نکنید، ابتدا باید حد و مرزهای تان را مشخص نمایید. در نهایت این که با خودتان صادق باشید.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

شاید امروز از شما بخواهند که جزییات افکارتان را بگویید، اما شما دل تان نمی خواهد. شاید دیگران هنوز متوجه نشده اند که شما از ذکر جزییات خوش تان نمی آید. تمایل دارید که جزییات خودشان در طول مسیر آشکار شوند. برای این که موقعیت تان در گروه متزلزل نشود باید نیت های خوب تان را نشان شان دهید و با قدرت روی کاری که می خواهید انجام دهید تمرکز کنید.



:: موضوعات مرتبط: فال روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

ویدیوی مصاحبه سحر قریشی

سحر قریشی در گفتگویی به شدت از نیکی کریمی انتقاد می‌کند. ویدئوی این اظهارات را در زیر ببینید.

در ویدیوی مصاحبه سحر قریشی گفته است که ایشان چندین بار به خانم نیکی کریمی سلام می کند و ایشون جواب سحر قریشی را نمی دهد و با صدا کردن اطرافیان به سرعت از کنار قریشی فرار می کند و این رفتار به شدت ته دل  خانم قریشی مانده است و از ایشون در مصاحبه با تی وی پلاس گلگی کرده است

 



:: موضوعات مرتبط: بازیگران , ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

جدایی بهنوش بختیاری از همسرش

جدایی بهنوش بختیاری و همسرش!؟ + پاسخ بهنوش بختیاری

 

جدایی بهنوش بختیاری از همسرش سوژه رسانه ها شده است به طوریکه این بازیگر برای پایان دادن به این شایعات مصاحبه ای در این زمینه کرده است

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری یک سلبریتی به تمام معناست. از حضور پررنگ و مداومش در فضای مجازی تا فعالیت های سینمایی و اجتماعی اش در زندگی واقعی. یک چهره رسانه ای که موافقان و مخالفان پرشماری دارد و اظهارنظرهایش دائما خبرساز می شوند.

بازی متفاوت بهنوش بختیاری در فیلم «من» اما، نظر بسیاری را جلب کرد و اغلب منتقدان تحسین اش کردند. با بختیاری درباره این فیلم و کمی هم زندگی خصوصی اش صحبت کرده ایم. مصاحبه پیش از آن انجام شد که در اینستاگرام تغییراتی به وجود بیاید و تعداد فالوئرهای خانم بختیاری با ریزش مواجه شود. پس امکان پرسیدن این سوال را نداشتیم.

شایعه شده بود که بهنوش بختیاری از همسرش جدا شده.

بله آن شایعه را شنیده بودم. نه، من جدا نشده ام و خدا را شکر ۹ سال است که دارم زندگی می کنم و قصد جدایی هم ندارم. به شایعات پایان دهید!

اینکه همسر شما در مراسم مختلف در کنارتان حضور ندارد باعث شده این شایعه به وجود بیاید.

همین طور است. وقتی که همراه و همسر یک فرد در بیشتر مواقع در کنارش نباشد از این حرف ها پیش می آید. همسر من به دلیل اعتقادات شخصی که دارد مایل نیست عکس یا فیلمش جایی باشد، این چیزی است که من از روز اول هم می دانستم و از آن خبر داشتم. همسرم همیشه به من می گفت که برایم عجیب هست که تو می توانی خودت را در معرض قضاوت میلیون ها انسان قرار بدهی و از این موضوع ترسی نداری، من واقعا این موضوع را دوست ندارم و واقعا دلم نمی خواهد هرکسی راجع به من نظر بدهد.

این اعتقادی است که همسر من دارند، اما نمی دانم از خوب یا بد روزگار است که طرف مقابل همسرم که خودم باشم، کسی است که معروف است و یکی دو بار وقتی ایشان من را همراهی کردند واقعا به همسرم سخت گذشت. من هم قوتی که دیدم دارم به عقیده ایشان بی احترامی و دهن کجی می کنم، از او خواستم در چنین مکان هایی همراه من نباشد. چون هرجا که من باشم موضوع عکس و فیلم هم وجود دارد. اما مردم وقتی همسرم را در کنارم نمی بینند فکر می کنند که از ایشان جدا شده ام و شایعه درست می کنند. البته اگر واقعا آدم جدا شده با شد و به طور علنی این موضوع را اعلام کند، خیلی هم خوب است اما وقتی من جدا نشده ام چرا باید بگویم که جدا شده ام؟

واقعیت را باید گفت.

بله. اما خب این هم از طرف دیگر خوب است که بگویند جدا شده ام.

اگر دیگران فکر کننده جدا شده اید، نقش بیشتری به شما می دهند؟

شاید. اما در کل این اتفاق نیفتاده است. خدا را شکر ۹ سال است که با همسرم کار هم هستیم و زندگی می کنیم.

شما پرطرفدارترین فرد در فضای مجازی هستید؛ خاطرم هست که شکایت داشتید که مردم برای شما حریم شخصی قائل نیستند.

بله. الان که پست هایم را چک می کنم خبری از کامنت های واقعی دوستانم نیست، همه تبلیغات است. یعنی فکر نمی کنم در ایران برندی باشد که زیر پیج من تبلیغ نکرده باشد. اما باز هم من با این موضوع مشکلی ندارم. خیلی از دوستانم هستند که سریع بلاک می کنند اما من می گذارم باشند و حتی لایکشان هم می کنم، خیلی هم خدا را شکر می کنم که وجودم یک وسیله کوچکی شده برای اینکه انسان ها بتوانند از طریق من درآمد بیشتری کسب کنند، چه اشکالی دارد؟ اگر من نتوانم این را برای مردم ببینم که خیلی آدم کوچکی هستم.
درباره اینکه پرطرفدار هستم هم بله. من هر کسی را بیرون می بینم به من می گوید که فالوئر شما هستیم و به من لطف می کنند. فالوئر کسی بودن هم همیشه جنبه علاقه ندارد، ممکن است بعضی اوقات جنبه کنجکاوی هم داشته باشد. این یعنی همه کسانی که پشتیبان و همراه من هستند، لزوما طرفدار من نیستند.

شما جزو معدود بازیگرانی هستید که نسبت به اتفاقات جامعه و بلایایی که پیش می آید عکس العمل نشان می دهید. این تعهد از کجا می آید؟

بله من ذات بختیاری دارم، پدرم بختیاری هستند و اصلا نمی توانم آدم منفعلی باشم. ژن من منفعل نیست و نسبت به ظلم و بی عدالتی رسما واکنش نشان می دهم و ناراحت می شوم. خود من رنج زندگی و بی عدالتی زیادی کشیده ام و مراحل سختی در زندگی گذرانده ام، به خاطر همین بدترین چیز در زندگی را بی عدالتی نسبت به مسائل اجتماع یا هر چیزی می دانم فکر می کنم آدم بی تفاوت از آدم بد خیلی بدتر است. آدم بد شمشیرش از روست و مشخص است تکلیفش چیست اما آدم بی تفاوت به نظر من خیلی بدذات است. نمی شود آدم ظلم ببیند، مسئله اجتماعی ببیند و قدرت مبارزه با آن را داشته باشد اما حرفی نزند. من عقایدی که دارم را بیان می کنم و پای آنها ایستاده ام و عقایدم را تبلیغ می کنم.


این همه فعالیتی که شما دارید انرژی زیادی از شما نمی گیرد؟

خدا را شکر آدم پرانرژی ای هستم و از خدا ممنونم چون این ویژگی را خدا به من عطا کرده اما گاهی اوقات از کج فهمی ها و کج بینی ها خیلی ناراحت می شوم. بله، انرژی من را می گیرد. بعضی شب ها وقتی به منزل می رسم همه چیز خاموش است یعنی واقعا دوست ندارم هیچ روزنه ای به دنیای بیرون داشته باشم. سرم سنگین می شود و اذیت می شوم ولی خب باید تحمل کرد.
در حال حاضر نسبت به یک سال قبل خیلی بهتر شده ام؛ تا یک سال پیش یک جمله بد به چشم من می خورد، گریه می کردم. اما الان متوجه شده ام که این هم جزئی از مسائل جامعه است و در ازای اینها خدا چیزهای خوبی به من داده است.


چقدر با محدودیت هایی که برای بازیگران خانم در سینما و تلویزیون ایران وجود دارد مواجه شده اید؟

تقریبا هفتاد، هشتاد درصد ابزار بازیگری را خانم ها در ایران ندارند که یکی از آنها لباس های مختلف است که به شما تنوع شخصیتی می دهد. مثلا شما کت و دامن بپوشی یک آدم دیگر می شوی، شلوار شش جیب بپوشی فرد دیگری می شوی. ما این را نداریم، از نظر حجاب هم عرف جامعه هست، شما با موی کوتاه چتری مشکلی یه آدم دیگر هستی و موی بور آدمی دیگر. اصلا کاری به زیبایی آن ندارم، فقط می گویم که مدل مو یا لباس چقدر می تواند به بازیگر کمک کند.
همه خانم های بازیگر ما با سی درصد ابزار بازی می کنند. بخش کمدی که سختی های بیشتری هم دارد، به این این دلیل که نمی گذارند خیلی کارها را انجام بدهیم. مثلا من یک قطعه ساده اجرا می کردم، می دیدم که هفده تا اصلاحیه پخش دارد. نمی دانم این اصلاحیه ها از کجا آمده؛ من پشت یک میز نشسته ام و اخبار می گویم، چه کار کرده ام که هفده تا اصلاحیه پخش به من خورده؟ با این شرایط کار می کنیم و اشکالی هم ندارد، خانم ها این مشکل را خیلی دارند و به نظرم باید در مورد ما خیلی کوتاه بیایند.


خیلی ها فکر می کنند کمدی بازی کردن خیلی ساده است، با اینکه بسیار دشوارتر از نقش های جدی است.

در خیلی از همین سریال هایی که اخیرا از تلویزیون پخش شد، خیلی از دوستانمان را دیدیم که تلاش می کردند نقش های کمدی بازی کنند و درنیامده بود و مردم هم نپذیرفتند، پس می شود به این نتیجه ای که شما می گویی رسید. واقعا کمدی بازی کردن سخت است. علی رغم اینکه هیچ وقت کمدین را جدی نمی گیرند و به او بها نمی دهند.
بعد از فیلم «من» چه منتقدین و چه کارگردان ها نظرشان درباره من تغییر کرد. همین دیروز بهاره کیان افشار با من تماس گرفته بود و می گفت که من متحیر مانده بودم که تو چطور می توانی؟ گفتم من نبودم، سهیل بیرقی بود.
پس این فیلم برایتان فایده داشت؟

فیلم آقای بیرقی برای من یک حُسن داشت. زمانی که قرار بود سکانس خانم جلسه ای را بازی کنم خود ایشان هماهنگ کردند من دو بار رفتم جلسات مولودی. همیشه ذهنم نسبت به خانم هایی که حجاب های این طوری دارند یک جوری بود اما از نزدیک که آنها را دیدم، دیدم که چقدر آدم های محترمی هستند. ما که حجابمان شبیه آنها نیست همیشه انگار با هم اختلاف نظر داریم و انگار خیلی از هم دور هستیم اما من چیزهای خوبی در آنها دیدم که آن را خیلی دوست داشتم. این جور آدم ها می توانند پولکی هم باشند که می شود همان ملیحه ای که در فیلم دیدی، این جزو خصایص انسانی است. اما ادب، نزاکت و تربیت همه خوب است. برایم خیلی درس خوبی بود.



:: موضوعات مرتبط: بازیگران , ,
:: برچسب‌ها: behnosh bakhtiari,بهنوش بختیاری ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

اتومبیل‌های لوکس رومن آبراموویچ

اتومبیل‌های لوکس مالک میلیاردر چلسی + تصاویر

 

مالک میلیاردر چلسی از مجموعه خودروهای لوکس خود در آلمان رونمایی کرد.

اتومبیل‌های لوکس رومن آبراموویچ:

رومن آبراموویچ(Roman Abramovich) بعد از حضور در یک رقابت اتومبیلرانی در آلمان، از مجموعه خودروهای لوکس خود رونمایی کرد. خودروهایی چون فراری(Ferrari)، بوگاتی(Bugatti) و یک پاگانی زوندا(Pagani Zonda) جدید که ارزش آن ۸٫۵ میلیون پوند است.

آبراموویچ در یک رقابت اتومبیلرانی در آلمان شرکت کرد که ‘ویکتور خاریتونین’ همکار سابق او در آلمان برپا کرده بود. در این رقابت دو روزه، اتومبیلرانان با خودروهای متفاوت خود در این رقابت شرکت کردند.

در این بین خودرویی ۲٫۵ میلیون پوندی آبراموویچ یعنی پاگانی که فقط ۱۵ خودرو از آن تولید شده است و فراری FXX او حسابی جلب توجه کرد. همچنین خودروهای بوگاتی، مرسدس بنز(Mercedes-Benz) و استون مارتین(Aston Martin) این میلیاردر روس نیز در معرض دید افراد قرار گرفت.

پیشتر مجموعه خودروهای این مالک ناشناخته بود ولی عکاسان آلمانی موفق شدند در نهایت از مجموعه خودروهایی آبراموویچ رونمایی کنند.

فراری 488 رومن آبراموویچ

فراری ۴۸۸ رومن آبراموویچ
مرسدس بنز مالک چلسی

مرسدس بنز مالک چلسی
پاگانی زوندا رومن آبراموویچ

پاگانی زوندا رومن آبراموویچ
بوگاتی ویرون مالک میلیاردر چلسی

بوگاتی ویرون مالک میلیاردر چلسی



:: موضوعات مرتبط: عکس های جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

ساره بیات کنار طرفداران پرسپولیس در دربی ۸۳ با عکسی که با هواداران قرمز گرفت رنگ تیم مورد علاقش را به همه معرفی کرد

ساره بیات بین پرسپولیسی ها

 

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات (زادهٔ ۱۳۵۸) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از مؤسسهٔ کارنامه است. نخستین کار ساره بیات حضور در مجموعهٔ تلویزیونی «یک مشت پر عقاب» بود.

 

سینمایی

۱۳۹۵ لابی محمد پرویزی
۱۳۹۴ آااادت نمی‌کنیم ابراهیم ابراهیمیان
۱۳۹۳ محمد رسول‌الله مجید مجیدی
۱۳۹۳ ناهید آیدا پناهنده
۱۳۹۳ خداحافظی طولانی فرزاد مؤتمن
۱۳۹۲ خواب‌زده‌ها فریدون جیرانی
۱۳۹۲ ساکن طبقهٔ وسط شهاب حسینی
۱۳۹۲ فصل فراموشی فریبا عباس رافعی
۱۳۹۲ لامپ ۱۰۰ سعید آقاخانی
۱۳۸۹ جدایی نادر از سیمین اصغر فرهادی
۱۳۸۵ مقلد شیطان افشین صادقی

تلویزیونی

سریال:

  • یک مشت پر عقاب (۱۳۸۶-۱۳۸۴)
  • بی‌گناهان
  • تباهی

تله‌فیلم:

  • بانو
  • مرگ یک شاعر
  • ریسمان سبز
  • ترانه پائیزی
  • شیفت شب


:: موضوعات مرتبط: بازیگران , ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

مریم کاویانی با انتشار عکسی از خودش و شقایق فراهانی صفحه شخصی اش را بروز کرد.عکسی از روبوسی مریم کاویانی و شقایق فراهانی را در شبکه مجازی مشاهده می کنید

مریم کاویانی کنار شقایق فراهانی

داشتن یه دوست خوب مثل سایه تو کویره

شقایق عزیزم و مهربان من

عکاس اقای ارش شاه محمدی

 

بیوگرافی مریم کاویانی

مریم کاویانی (متولد ۱۳۴۹ در اهواز) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری می‌باشد.

پدر و مادر وی متولد بابل هستند و در یک خانواده ۴ نفره با یک برادر کوچکتر از خودش زندگی می‌کند. شغل اصلی او پرستاری بوده و در سال ۱۳۸۱ بازیگری را آغاز کرد.

فیلم سینمایی

  • معراجی‌ها (۱۳۹۲)
  • دلتنگی‌های عاشقانه (۱۳۹۱)
  • رسوایی (۱۳۹۱)
  • یکی برای همه (۱۳۹۰)
  • اخراجی‌ها ۳ (۱۳۸۹)
  • پایان‌نامه (۱۳۸۹)
  • زمهریر (۱۳۸۸)
  • بیداری (۱۳۸۷)
  • پوسته (۱۳۸۷)
  • مانا (۱۳۸۷)
  • مخمصه (۱۳۸۶)
  • پایان راه (۱۳۸۵)
  • ستایش (۱۳۸۵)
  • تردست (۱۳۸۵)
  • هوو (۱۳۸۴)
  • اسپاگتی در هشت دقیقه (۱۳۸۳)

تلویزیونی

  • زمستان گرم (۱۳۹۳)
  • معراجی‌ها (۱۳۹۳)
  • مدینه (۱۳۹۳)
  • ویلای من (۱۳۹۱)
  • فاصله‌ها (۱۳۹۰)
  • دارا و ندار (۱۳۸۹)
  • پنجمین خورشید (۱۳۸۸)
  • روزگار قریب (۱۳۸۷)
  • خط شکن (۱۳۸۶)
  • شکرانه (۱۳۸۶)
  • به دنیا بگویید بایستد (۱۳۸۵)
  • زیر زمین (۱۳۸۵)
  • روز رفتن (۱۳۸۴)
  • راه شب (۱۳۸۳)
  • او یک فرشته بود (۱۳۸۲)


:: موضوعات مرتبط: بازیگران , ,
:: برچسب‌ها: مریم کاویانی ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()