نوشته شده توسط : محمد

باید بدانید ۳ درصد پسر بچه‌ها گرفتار بلوغ دیررس می‌شوند. حتی بلوغ دیررس در پسرها بسیار شایع‌تر از دخترهاست.

علامت های بلوغ دیررس در پسر بچه‌ها و درمان آن

 

 ادامه مطلب در فان پاتوق



:: موضوعات مرتبط: زناشویی , ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

 

خانم ها قبل از رابطه جنسی

هر زوج تلاش می کند، که در رابطه زناشویی فعالیت جنسی سالمی را داشته باشد. در این مطلب مواردی را مطرح می کنیم که خانم ها قبل از رابطه جنسی انجام نمی دهند. در این غیر این صورت ممکن است رابطه جنسی سلامت خانم ها را به خطر اندازد.

ادرار قبل از رابطه جنسی

برخلاف عقیده ی عامّه، ادرار پیش از آمیزش، عفونت های زنانه را در شما افزایش می دهد. همیشه به زنان توصیه می شود که قبل و بعد از آمیزش ادرار کنند. اگر با منطق این گفته آشنا نیستید، بدانید که عقیده بر این است که خالی کردن مثانه قبل و بعد از آمیزش از ابتلا به عفونت های ادراری جلوگیری خواهد کرد.

ادامه مطلب http://www.funpatogh.com/84063.html



:: موضوعات مرتبط: زناشویی , ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

نارضایتی در روابط جنسی

 

 

 

 
بی‌توجهی به نیازهای یکدیگر :

در بسیاری از زوجین آگاه نبودن از نیازهای همسر سبب ایجاد این بی‌توجهی می‌شود، در واقع شناخت نیازهای طبیعی جنس دیگر اولین قدم برای ارضای آن نیاز است. تا وقتی که زنان و مردان از تفاوت‌های همدیگر در زمینه جنسی آگاهی نداشته باشند نارضایتی جنسی هم پابرجا خواهد بود.
مسائل و مشکلات روزمرهد:
معمولا در ماه‌های اول ازدواج ارتباط جنسی بسیار صمیمی و لذتبخش است، اما پس از مدتی به دلیل وجود مشکلات، ورود فرزندان به کانون خانواده و مسائل مربوط به آنها‌ کم‌کم کیفیت و کمیت این ارتباط رو به افول می‌گذارد.
مشکلات ارتباطی زن و شوهر :
تنش‌ها و آشفتگی‌های زندگی مشترک به هر دلیلی که باشد تاثیر بسیار زیادی روی میزان رضایت جنسی طرفین می‌گذارد و کم‌کم به کاهش دفعات رابطه جنسی منجر می‌شود.
نداشتن پیش‌نوازی :
این هم ناشی از نبود آگاهی است، پیش‌نوازی در زنان اهمیت بیشتری دارد و متاسفانه بسیاری مردان آن را مورد توجه قرار نمی‌دهند.
تقاضاهای آزاردهنده :
گاهی اوقات همسران برای کسب رضایت همسر خود‌ تن به تقاضایی می‌دهند که از نظر روانی برای آن آماده نیستند، اما خود را مجبور به انجام آن می‌کنند و طبیعی است‌ پس از مدتی دچار دلزدگی از رابطه جنسی می‌شوند.
ترس از ارضا نشدن همسر :
این هم به دلیل حساسیت‌های زیادی زوجین اتفاق می‌افتد که در حین رابطه در حال چک‌کردن رضایت همسرشان هستند تا جایی که بر دریافت و ارضای جنسی خود کمتر توجه می‌کنند و در نهایت این ارتباط نه برای خودشان و نه برای همسرشان ارضاکننده نخواهد بود.
تجارب نامطلوب در اولین رابطه جنسی :
قرار نیست اولین رابطه جنسی تمام و کمال باشد، وقتی پیش فرض زوجین این باشد احتمال ایجاد تجربه‌ای ناخوشایند برای هر دو طرف وجود دارد.
راهکارهایی برای پیشگیری
اگر بتازگی ازدواج کرده‌اید با وجود گرمی و رضایت جنسی کنونی پیشنهاد می‌کنیم از راهکارهایی که این گرمی و رضایت را حفظ می‌کند غافل نباشید.
رضایت جنسی را به کل زندگی تعمیم دهید :
رفتار جنسی فقط برای بسته محدود، برای یک جا و یک ساعت خاص نیست، بلکه رفتارهای زوجین و تعاملاتشان در طول روز به کیفیت این ارتباط کمک می‌کند. زمانی که درگیری لفظی یا فیزیکی داشته‌اید مقاربت جنسی به دلزدگی منجر می‌شود، این امر بخصوص برای زنان اساسی‌تر و مهم‌تر است. بنابراین با رفتارهای عاطفی و ابراز محبت به یکدیگر می‌توانید برای تماس بدنی آماده‌تر شده و کیفیت ارتباط را بالاتر ببرید.
رابطه جنسی، ابزار تنبیه و مجازات نیست :
رابطه جنسی راهی برای نشان دادن عشق و صمیمیت زن و شوهر به یکدیگر است، اگر آن را ابزاری برای تلافی کردن دلخوری‌هایتان کنید، شاید در کوتاه‌مدت به آنچه می‌خواهید دست یابید، اما در بلندمدت اثرات تخریبی آن تمام ابعاد زندگی‌تان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
قبل از شروع رابطه، احساسات خود را بیان کنید :
بیان جملات محبت‌آمیز و عاشقانه، میزان لذت و رضایت جنسی را افزایش می‌دهد؛ ضمن این‌که این سخنان نشان‌دهنده علاقه‌ای است که در طول کارهای روزانه، فرصت ابراز آنها را به همدیگر ندارید.
به روابط جنسی خود تنوع ببخشید :
اکتفا کردن به یک حالت تکراری، سبب کاهش میل و رضایت جنسی می‌شود، شواهد بیولوژیکی وجود دارد که می‌گوید تجربیات جدید بر مرکز لذت در مغز اثر می‌گذارد، برای این‌که به روابط خود تنوع ببخشید، باید آگاهی و مهارت خود را بالا ببرید. می‌توانید از کتاب‌ها و کارگاه‌هایی که با موضوع بهداشت جنسی برگزار می‌شود، کمک بگیرید.
رابطه جنسی یک پانتومیم نیست :
رابطه جنسی رفتاری است که در آن کلام و بیان نقش بسیار مهمی دارد؛ با گفتن و شنیدن است که زن و مرد به نیازهای همدیگر پی می‌برند و در صدد رفع آن بر می‌آیند؛ پس ارتباط کلامی و بیان هیجانات خود را تقویت کنید و دقت کنید که خواسته‌های جنسی تان را بدون مثال و واسطه بیان کنید.
اضطراب و ترس‌ها را هنگام رابطه کنار بگذارید :
یکی از مهم‌ترین اضطراب‌ها، مربوط به بچه‌دار شدن است، اگر شما در حال حاضر قصد بچه‌دار شدن ندارید، بهتر است از روشی مطمئن برای جلوگیری استفاده کنید‌ تا ترس و اضطراب رابطه‌ شما را تحت تاثیر قرار ندهد.
هنگام مقاربت کودک باشید :
لطفا قبل از برقراری ارتباط برچسب‌های خود را کنار بگذارید و هنگام برقراری ارتباط جنسی نه دکتر باشید نه مهندس، نه مدیر و نه رئیس؛ بهتر است یک کودک باشید که بدون خجالت ارتباط برقرار می‌کند و تمام نیازهایش را بدون تعارف بیان می‌کند.

جذابیت، آراستگی و تناسب اندام‌تان را جدی بگیرید :
برای پیشگیری از نارضایتی جنسی به بهداشت فردی بخصوص بهداشت دهان و دندان و بهداشت اندام‌های تناسلی‌ دقت کنید. از عطرهای غیرتکراری استفاده کنید و لباس‌های متنوع بپوشید. اگر اضافه وزن دارید‌ با ورزش یا رژیم به تناسب اندام برسید. اندام نامتناسب علاوه بر ایجاد نارضایتی جنسی می‌تواند به کم شدن اعتماد به نفس در خودتان منجر شود و این نبود اعتماد به نفس لذت بردن شما را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.



:: موضوعات مرتبط: زناشویی , ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
چرا رابطه جنسی برای مردان خـواب‌آور اسـت؟
 

نتایج تحقیقات گسترده‌ای که در آمریکا روی بیش از هزاران مرد انجام شد، نشان داد بیشتر از 90 درصد مردان بعد از برقراری رابطه زناشویی و رسیدن به اوج لذت، خوابشان می‌گیرد! همسران بیشتر این مردها می‌گفتند که پس از اتمام رابطه جنسی دوست دارند با همسرشان صحبت کنند یا حتی اینقدر گرسنه می‌شوند که ترجیح می‌دهند بعد از یک رابطه لذت‌بخش، کیک و قهوه یا یک غذای سبک همراه همسرشان میل کنند اما تا می‌‌خواهند در این مورد با همسرشان حرف بزنند، می‌بینند به خواب عمیقی فرو رفته و در حال خروپف کردن است!

متخصصان سلامت جنسی می‌گویند معمولا مردها پس از رسیدن به اوج لذت جنسی خوابشان می‌گیرد ولی زن‌ها پس از رابطه زناشویی روح تازه‌ای پیدا می‌کنند و دوست دارند که درباره برنامه آینده زندگی و فرزندانشان، آب و هوا و تمام اتفاق‌هایی که در طول روز افتاده با همسر خود صحبت کنند. زن‌ها پس از رسیدن به ارگاسم یا حتی بعد از برقراری هر رابطه جنسی (حتی اگر به ارگاسم نرسیده باشند)، آنقدر انرژی دارند که می‌خواهند تمام آن را یکجا و با حرف زدن تخلیه کنند! در چنین مواقعی ممکن است مردها سعی کنند چشم‌هایشان را باز نگه دارند و با تکان دادن سر به همسر خود بفهمانند که با علاقه به حرف‌هایش گوش می‌دهند و تمام حواسشان به اوست، اما خانم‌ها باید بدانند مغز مردها بعد از رسیدن به ارگاسم، کاملا خواب است و اگر هم چشمشان را باز نگه می‌دارند یا سرشان را تکان می‌دهند، فقط به این دلیل است که به‌ آنها غر نزنید و نگویید که عشق و علاقه در زندگی‌تان از بین رفته است! به خواب رفتن مردها بعد از رابطه جنسی، کاملا طبیعی است و هیچ ربطی هم به کمرنگ شدن علاقه او به شما یا حرف‌هایی که می‌زنید، ندارد بنابراین بهتر است که به این موضوع نگاه بدبینانه‌ای نداشته باشید. محققان معتقدند اگر چنین تفاوتی در ساختار مغزی زنان و مردان وجود نداشت، میل و اشتیاق به برقراری رابطه زناشویی، مدتی بعد از ازدواج در زوجین از بین می‌رفت.

دلیل خواب‌آلود شدن
بد نیست بدانید که عملکرد داخلی بدن مردها بعد از رسیدن به اوج لذت جنسی کاملا تغییر می‌کند. دکتر دیوید مکنزی، درمانگر اختلالات جنسی، در این‌باره می‌گوید: «بدن مردها بعد از برقراری رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم،‌ دستخوش برخی تغییرات شیمیایی می‌شود. یعنی با آزاد شدن پرولاکتین در بدن آنها، هشیاری‌شان هم کاهش پیدا می‌کند، به همین دلیل پس از ارگاسم، به شدت خسته می‌شوند و ترجیح می‌دهند به جای انجام هر کار دیگری، بخوابند. حتی اگر مدت زمان این خواب بسیار کوتاه باشد!» دکتر مکنزی در ادامه حرف‌های خود دلیل دیگری برای خواب‌آلوده شدن مردها مطرح می‌کند: «ماهیچه‌های بدن مردها پس از رسیدن به ارگاسم، از گلیکوژن که منبع تولید انرژی در بدن است، تهی می‌شود و به این ترتیب حس خواب‌آلودگی به سراغ آنها می‌آید. البته این اتفاق در بدن زن‌ها هم می‌افتد اما از آنجا که تراکم ماهیچه‌های مردها بیشتر از زن‌هاست، تهی شدن بدن از گلیکوژن و انرژی بعد از رابطه جنسی برای مردها بیشتر از زن‌ها پیش می‌آید.»

متخصصان سلامت جنسی اعتقاد دارند که تغییرات شیمیایی صورت گرفته در بدن مردها پس از رسیدن به ارگاسم، مانند رها شدن اندورفین، پرولاکتین و اکسی‌توسین، به افزایش حس خواب‌آلودگی در آنها کمک زیادی می‌کند.

یکدیگر را درک کنید
به طور معمول، رسیدن به اوج لذت جنسی برای مردان یک امر بیرونی و برای زنان یک امر درونی است. یعنی خانم‌ها بیشتر از لحاظ روانی می‌توانند رضایت جنسی خود را به دست بیاورند به همین دلیل است که مردها پس از ارگاسم خسته و خواب‌آلود می‌شوند و زن‌ها پرانرژی و پرحرف! قرار گرفتن همین خستگی و پرانرژی شدن مردها و زن‌ها پس از برقراری رابطه زناشویی در مقابل هم، خیلی وقت‌ها می‌تواند باعث ناراحتی و حتی دعوای زوج‌ها با یکدیگر شود. بهترین راه‌کاری که متخصصان برای پیشگیری از این قبیل ناراحتی‌ها پیشنهاد می‌کنند این است که زن و شوهرها کمی یکدیگر را بهتر درک و حمایت کنند. این درک و حمایت می‌تواند به این صورت باشد که مرد کاری کند تا ابتدا همسرش بتواند رضایت جنسی را در رابطه‌شان کسب کند و بعد خودش در ادامه رابطه زناشویی به اوج لذت برسد. زن‌ها هم باید بدانند که مردها پس از رسیدن به ارگاسم، کوچک‌ترین انرژی‌ای برایشان باقی نمی‌ماند که بخواهند تمامی وقایع روزمره را با آنها مرور کنند! بنابراین بهتر است به آنها اجازه بدهند تا با کمی خواب و استراحت، دوباره انرژی درونی خودشان را به دست بیاورند.



:: موضوعات مرتبط: زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: خواب مرد ها بعد از زناشویی,خواب بعد از سکس,خوابیدن بعد از رابطه جنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

 

طرز تهیه نوشیدنی های چهار فصل,نوشیدنی های همه فصول

 

مخلوطی از میوه، بستنی، ماست و شیر نوشیدنی مقوی و سالمی است که برای همه افراد مناسب است، بنابراین در این روزهای گرم باقی‌مانده از تابستان امسال می‌توانید با تهیه این نوشیدنی خاص، مهمانی سالم و ساده‌ای داشته باشید. این نوشیدنی برای بچه‌ها بسیار مفید و سالم است؛ به ویژه برای بچه‌هایی که زیر بار خوردن میوه و شیر نمی‌روند.

مواد لازم :

موز  یک عدد
 توت فرنگی  30 عدد
 شاتوت  100 گرم
 کیوی  سه عدد
انبه دو عدد
آناناس نصف یک میوه متوسط
سیب سه عدد
دارچین به میزان دلخواه
ماست یک بسته نیم‌ کیلویی
شیر یک لیتر
بستنی نیم کیلوگرم


روش تهیه:
1. به رنگ لیوان‌ها توجه کنید. هر یک از آنها رنگ خاصی دارند بنابراین مواد اولیه آنها متفاوت است. در اینجا فقط دستور کلی تهیه رنگ بنفش و سفید آن را توضیح می‌دهیم. برای تهیه بقیه رنگ‌ها هم همین طور عمل کنید.همه شاتوت‌ها و 10 عدد توت‌فرنگی را داخل کاسه بریزید و آن را با همزن کاملا هم بزنید. دانه‌های آن را جدا نکنید.

2. سپس بستنی و ماست را اضافه کنید و بازهم آن را با همزن بزنید. پس از آن بسته به میزان غلظتی که دوست دارید به آن شیر اضافه کرده و دوباره با همزن هم بزنید. نوشیدنی بنفش شما آماده است. برای تهیه نوشیدنی سفیدرنگ، سیب‌ها را پوست بکنید. آن را چهار قاچ کرده و پس از جدا کردن هسته، آن را داخل کاسه گذاشته و با همزن آن را هم بزنید. سپس بستنی، ماست و دارچین را اضافه کنید و دوباره با همزن هم بزنید. درنهایت کمی شیر اضافه کرده و بار دیگر مواد را هم بزنید. تزئینات روی هر لیوان بستگی به سلیقه خودتان دارد. تنوع رنگ و طعم این لیوان‌ها برای مهمانی‌های بزرگ نکته مهمی بوده و نشانگر سلیقه شماست.

نظر متخصص تغذیه چیست؟

لیوان های فیبری
همه میوه‌هایی که انتخاب شده‌اند حاوی فیبر هستند، اگرچه میزان آنها متفاوت است. علاوه براینکه بعضی از آنها حاوی ویژگی‌های اختصاصی هستند، به همین دلیل با خوردن هر یک علاوه بر دریافت فیبر، املاح و ویتامین‌های ضروری را نیز دریافت خواهید کرد؛ برای مثال موز حاوی پتاسیم، کیوی، توت‌فرنگی و شاتوت حاوی ویتامین C، سیب حاوی منیزیم و انبه حاوی منگنز است. شیر، ماست و بستنی هم که سرشار از پروتئین و کلسیم هستند.

نظر متخصص طب سنتی چیست؟

انبه، میوه‌ای برای گرما
ظاهر این میوه خاص است و خاص‌تر از آن، هسته داخل میوه است! این میوه زاده مناطق گرمسیری است اما سروکله‌اش در کشور ما هم پیدا شده است. طعم این میوه شیرین و طبع آن گرم و خشک است بنابراین اگر مزاج‌تان سرد یا سرد و تر است این میوه را فراموش نکنید. انبه کمی دیرهضم است اما نوشیدنی انبه‌ای که توضیح دادیم را می‌توانید به عنوان یک وعده غذایی نیز درنظر بگیرید و فراموش نکنید که برگ، پوست، ساقه و ریشه نارس آن خاصیت درمانی دارد



:: موضوعات مرتبط: زناشویی , ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد