نوشته شده توسط : محمد

بیوگرافی سیما تیرانداز

سیما تیرانداز متولد سال  ۱۳۴۹ در تهران از بازیگران تئاتر و سینمای ایرانی است. وی کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدۀ سینما و تئاتر دارد. او با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد و سپس در فیلم بانو ساخته دیگر داریوش مهرجویی بازی کرد. اما سایه های هجوم فرصت مناسبی برای هنرنمایی او بود که برای بازی در همین فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر زن از یازدهمین جشنواره فیلم فجر شد. سیما تیرانداز همسرسابق ناصر هاشمی و همسر کنونی مجید جوزانی است و یک پسر به نام رایان دارد.

عکس جدید سیما تیرانداز

سینما

هامون              ۱۳۶۸
بانو                  ۱۳۷۰
سایه های هجوم  ۱۳۷۱
جاده عشق       ۱۳۷۲
پاداش سکوت     ۱۳۸۵
شکلات داغ       ۱۳۸۸

تلویزیون

پنجره ای رو به باغچه  ۱۳۷۲
بی بی یون             ۱۳۷۴
دور باغ گذشت        ۱۳۷۴
وکلای جوان           ۱۳۷۵
دومین انفجار          ۱۳۷۵
آژانس دوستی       ۱۳۷۶
چای قند پهلو         ۱۳۸۰
جوانی                 ۱۳۸۰
باران عشق          ۱۳۸۰
خانه ای در تاریکی   ۱۳۸۲
حلقه سبز            ۱۳۸۶
در چشم باد
ستایش          ۹۰-۱۳۸۸
سی امین روز        ۱۳۸۹
چهار بهار  تله فیلم ۱۳۸۶
پس از مه  تله فیلم
دودکش              ۱۳۹۲

 

منبع: http://www.takchiz.ir/sima-tirandaz.html



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

بیوگرافی هومن برق‌نورد

پادری نام مجموعه تلویزیونی است که ابتدا قرار بود در نوروز ۹۵ پخش شود ولی پخش آن به ماه رمضان موکول شد این سریال به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی در تهران ساخته شده است.  پادری که مطبوعات آن را دودکش ۲ نامیده بودند با نام پادری برای شبکه اول سیما تهیه شده است. در این سریال، شخصیت‌های سریال دودکش که تهیه کننده آن زینب تقوایی بود و رمضان سال ۹۲ ازشبکه اول سیما پخش شد، حضور دارند اما فضا و قصه‌ای تازه‌ای به قلم کوروش نریمانی، قرار است به تصویر کشیده شود.

 

عکس دسته جمعی هومن برق‌نورد

 

خلاصه داستان : داستان «پادری» در رابطه با قالیشویی مشتاق است که تعطیل شده است، و فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می‌کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد، او که با انبوهی از فرش‌های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می‌دهد…

همسر هومن برق‌نورد

هومن برق‌نورد و همسرش



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

بیوگرافی امیر جعفری

امیر جعفری در دهمین روز از شهریور ماه سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد او بازیگر سینما ، تواتر و تلویزیون و عموی علیرضا جعفری (بازیگر) میباشد.

آشنایی و ازدواج به واسطه تئاتر

ریما:ما در تئاتر با یکدیگر آشنا شدیم، فکر می کنم سال ۷۳ بود که در یک نمایش به عنوان دو جلاد با هم همکار شدیم و پیش از آن نیز یک سال در کلاس های آقای سمندریان، همکلاس بودیم.در آن زمان، امیر خیلی مرا راهنمایی می کرد و در زمینه تئاتر راهنمایی های او موثر و سازنده بود. (جعفری می گوید:البته راهنمایی های ریما بیشتر بود، او یک فرشته است که تنها دو بال کم دارد). حدود ۱۱ سال با هم همکار بودیم و به طور کامل نسبت به هم شناخت داشتیم سرانجام این ۱۱سال آشنایی به ازدواج ختم شد.

همسر امیر جعفری

همسر امیر جعفری

 

خصوصیات اخلاقی امیر جعفری از زبان همسرش: امیر، مهربان و خیلی خانواده دوست است، اما خب کم طاقت و گاهی اوقات عصبی است که البته هر انسانی گاهی اوقات عصبی می شود. و اما مشخصات رامین فر از زبان امیر جعفری:«هر چی بگم کم گفتم، مهربان، انسان دوست و از معدود افرادی که هیچ وقت خنده از لبانش محو نمی شود.

مادر امیر جعفری

مادر امیر جعفری

آیین جعفری ششم شهریور سال ۱۳۸۶ و در شب نیمه شعبان به دنیا آمده ، اسم کاندید کردیم که در نهایت «آیین» به معنای راه و روش انتخاب شد که به فامیلش هم می خورد، «راه و روش جعفری»…

شاید زمانی که مجموعه طنز بدون شرح از تلویزیون پخش می شد، کسی فکر نمی کرد امیر جعفری روزی یکی از بازیگران موفق تلویزیون و سینما در وادی طنز شود، اما امیر جعفری تنها در وادی طنز موفق نبود، زمانی که در مجموعه پربیننده «میوه ممنوعه» در نقش جلال فتوحی پسر علی نصیریان بازی کرد، همه به هنر او یقین پیدا کردند که امیر جعفری از جنس هنر است…

منبع: http://www.takchiz.ir/amir-jafari.html



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های مهدی سلوکی Mehdi Solouki و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

 

سلفی مهدی سلوکی و همسرش

سلفی مهدی سلوکی و همسرش

 

بیوگرافی مهدی سلوکی

مهدی سلوکی در ۱۴ خرداد ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد. در هنرستان رشتهٔ گرافیک را برگزید و در همین مقطع بود که جذب کار تلویزیونی شد. او در سال ۱۳۷۹ دیپلم خود را از هنرستان مالک اشتر تهران دریافت کرد. وی برادر کوچکتر محمد سلوکی مجری تلویزیون می باشد.

محمد مهدی سلوکی متولد چهاردهم خرداد سال ۱۳۶۱ در شهر اصفهان است. او با برنامه ی تلویزیونی نیم‌ رخ وارد تلویزیون شد و با سریال نرگس به شهرت رسید.وی برادر کوچکتر محمد سلوکی مجری تلویزیون می‌ باشد. پدر مهدی افسر نیروی هوایی ارتش و اصالتا تهرانی است،زمانی که مهدی به دنیا آمد، سرهنگ سلوکی مامور به خدمت در پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی در اصفهان بود و به همین دلیل شناسنامه‌اش را در اصفهان گرفتند پس از پایان ماموریت پدر به همراه خانواده به تهران بازگشت و در محله نارمک تهران سکنی گزید.

مهدی سلوکی وهمسرش

 

منبع : http://www.takchiz.ir/mehdi-solouki.html



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های لیندا کیانی linda kiani و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

عکس کودکی لیندا کیانی به همراه خواهرش

عکس کودکی لیندا کیانی به همراه خواهرش

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی lindakiani متولد ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان، بازیگر است.او در یک خانواده ۸ نفری بدنیا امد چهار برادر و یک خواهر دارد فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس های زیر نظر استادانی چون محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان شروع کرد و با معرفی آقای شریفی نیا به سریال ساعت شنی در نقش مهتاب برای اولین بار به ایفای نقش پرداخت.

فکر می کنم ۹ سالم بود که یکی از دوستانم من را به جشن تولدش دعوت کرد.برای رفتن به تولد دوستم آماده شده بودم که خیلی اتفاقی برنامه مان تغییر کرد و قرار شد که همراه مادرم به یک مهمانی دیگر بروم البته خیلی اصرار کردم که همراه مادرم نروم ولی فایده ای نداشت و در نهایت مجبور به رفتن شدم.

از خانه که خارج شدیم یک گروه فیلم برداری مشغول کار بودند ظاهرا این گروه دنبال دختری هم سن و سال من بودند برای همین به محض اینکه من را دیدند با مادرم صحبت کردند و آدرس و شماره تلفن منزل را در اختارشان قرار دادیم.

مدل شال لیندا کیانی



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های شبنم قلی خانی Shabnam Gholikhani و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

 عکس کودکی شبنم قلی خانی

عکس کودکی شبنم قلی خانی

بیوگرافی شبنم قلی خانی

بدون تعارف باید گفت او یکی از محبوب ترین بازیگران سریال های تلویزیونی است. شبنم قلی خانی که با مجموعه «مریم مقدس» در هجده سالگی خود را به عنوان پدیده بازیگری کشورمان مطرح کرد، در هر سریالی که حضور داشته، موفق عمل کرده و توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند. اما حالا یک سالی می شود که از خانم قلی خانی کار جدیدی روی آنتن تلویزیون نرفته و فیلم جدیدی هم از او اکران نشده است و او کم کارترین دوره هنری خود را سپری می کند.

دلیل این کم کاری تا امروز از زبان شبنم قلی خانی بیان نشده بود و این اولین بار است که او از اقامت موقت خود در کشور استرالیا صحبت می کند و می گوید به خاطر موقعیت شغلی همسرش و همچنین ادامه تحصیل در رشته کارگردانی فیلم، تصمیم گرفته مدتی در کشور استرالیا زندگی کند و از دنیای بازیگری فاصله بگیرد.

گلاره اسدی بازیگر تلویزیون و سینما هم در صفحه اینستاگرامش مادر شدن این بازیگر را به او تبریک گفت. او نوشته: «قول داده بودم اين هفته پر باشد از خبرهاي خوب. شبنم خانم مبارك همه‌ي ما باشه مادر شدنت، رفيق نازنينم.»شبنم قلی خانی ،  تا به حال در سریال‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته که از بین‌آن‌ها می‌توان به «اولین شب آرامش»، «سرزمین کهن»، «نردبام آسمان» اشاره کرد.

 

عکس دبیرستان شبنم قلی خانی

عکس دبیرستان شبنم قلی خانی

 

منبع: http://www.takchiz.ir/shabnam-gholikhani.html



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

بیوگرافی اندیشه فولادوند

در کودکی به نجاری و خرید و فروش علاقه مند بوده و مدتی هم این کارها را انجام می داده است.با اینکه اولین بازی او در فیلم مریم مقدس بود؛ اما اولین حضورش به صورت حرفه ای در فیلم سربازهای جمعه مسعود کیمیایی بود.بعد از این فیلم او مدتی از سینما دور بود تا اینکه دوباره با فیلم ستاره های فریدون جیرانی به سینما بازگشت و بعد از آن دوباره به فعالیت های بازیگری خود ادامه داد.

 

 اندیشه فولادوند و نگار

 اندیشه فولادوند و نگار

 

وی علاوه بر بازیگری به صورت حرفه ای شعر هم می گوید. سال ۱۳۸۷ کتاب شعر عطسه های نحس (نشر ثالث) را چاپ کرد. سیزده قطعه از اشعار این کتاب، توسط شاعر در آلبومی به نام آخرین حرف معاصر با آهنگسازی فریبرز لاچینی اجرا و در بهمن ۱۳۹۰ رونمایی شد. او همچنین کتابی با نام شلیک کن رفیق را در سال ۱۳۹۳ وارد بازار خواهد کرد. آلبومی نیز با همان نام در دست انتشار دارد که آهنگسازی آن به عهده کارن همایونفر می باشد و کلیه اجراها را خودش عهده دار است.

 

ادامه مطلب در http://www.takchiz.ir/andishe-fooladvand.html



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

بیوگرافی علی دهکردی

علی اسماعیل پور دهکردی متولد ۱۷ آبان ۱۳۴۴ در شهرکرد، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته هنرهای نمایشی با گرایش گارگردانی و بدازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد، فامیلی دهکردی او نام قدیم شهرکرد است

تا پایان تحصیلات متوسطه  در شهرکرد بودم خرداد سال ۱۳۶۳ دیپلم گرفتم و پائیز همان سال وارد دانشگاه تهران، دانشکده هنرهای زیبا در رشته هنرهای نمایشی با گرایش گارگردانی و بازیگری مشغول تحصیل شدم در طی دوران دانشجوئی در نمایش های زیادی بازی کردم با دختر ها و پسر هائی که امروز هرکدامشان چهره هائی سرشناس ، نام آور و هنرمندانی توانا هستند

همسر سابق علی دهکردی

همسر سابق علی دهکردی

دبیرستان که می رفتم وارد گروه تئاتر اداره ارشاد اسلامی شهرمان شدم ، و شاید همین اتفاق ساده بود که مسیر زندگی ام را به سمت بازیگری سوق داد با آنکه تا پیش از آن – و البته تا امروز – به نقاشی، خط، موسیقی و عکاسی هم علاقمند بودم وحتی کمی هم در هر زمینه فعال بودم، و از شما چه پنهان مثل خیلی دیگر از بچه های آن سن و سال ها چیزهائی شبیه شعر هم می نوشتم

اولین تجربه جدی ام در مقابل دوربین بازی در فیلم شانزده میلیمتری گلن به کارکردانی مهدی ودادی ، و اولین حضور کاملا حرفه ای ام بازی در سریال مهر و ماه به کارگردانی حمید لبخنده بود بازی در سینما را هم با فیلم از کرخه تا راین به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا آغاز کردم .

ادامه مطلب در http://www.takchiz.ir/ali-dehkordi.html



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

بیوگرافی جعفر دهقان

جعفر دهقان (متولد ۱۳۳۹ در تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون است.مدرک تحصیلی او دیپلم هنرستان فنی است. گفتنی است جعفر دهقان ستاره سینمایی دفاع مقدس و بازیگر بود، تا جایی که او فنون رزمی را در فیلم‌هایی از جمله ” یاس‌های وحشی ” و ” شیرهای جوان ” به نمایش گذاشت. جعفر دهقان به مدت ۱۶ سال به صورت حرفه‌ای رشته‌های رزمی را انجام می‌داد. رشته ورزشی او رزمیران که نوعی کُشتی کج است، می‌باشد و دان ۲ کمربند مشکی است.

جدید ترین عکس های جعفر دهقان

فعالیت هنری جعفر دهقان

آغاز فعالیت جعفر دهقان به ۱۵ سالگی (سال ۱۳۵۴،) بر می‌گردد، یعنی زمانی که در گروه تئاتر مرکز رفاه بازی کرد. در سال ۱۳۶۰، زمانی که جوانی ۲۱ ساله بود، همکاری خود را با حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی آغاز کرد و در همان سال فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم ” توجیه ” به کارگردانی منوچهر حقانی‌پرست شروع کرد. در سال ۱۳۷۲، جعفر دهقان با بازی در فیلم “حماسه‌مجنون” توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را به دست آورد. نظر دهقان در مورد بازیگری جالب است: ” بازیگری کار سختی است اما این سبب دور شدن بازیگر از این شغل نمی‌شود، اگر کسی می‌خواهد وارد این عرصه شود، باید عشق، انگیزه و تلاش داشته باشد. هر چه بیشتر بازی کند، بیشتر احساس نیاز به این شغل می‌کند.”

 

ادامه مطلب در http://www.takchiz.ir/jafar-dehghan.html



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

 بیوگرافی پریناز ایزدیار

 پریناز ایزدیار دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک شهر یک مرد تست بازیگری داد و قبول شد.

 

عکس کودکی پریناز ایزدیار

عکس کودکی پریناز ایزدیار

 ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرد و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد موتمن، مسعود آب‌پرور، سعید ابراهیمی فر و علیرضا امینی کار کرد و در یک فیلم سینمایی به نام داشتن یا نداشتن بازی کرد. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. پریناز ایزدیار در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

عکس مادر پریناز ایزدیار

عکس مادر پریناز ایزدیار



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 ارديبهشت 1396 | نظرات ()