نوشته شده توسط : محمد

هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینمای ایران، در یادداشتی نسبت به سوال‌های پیرامون زندگی خصوصی‌اش واکنش نشان داد. سیدی در اینستاگرامش نوشت:

دوستان عزیزم گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی خصوصی‌ام تبدیل به موضوع ذهنی عده ای از دوستان شده.

اینستاگرام هومن سیدی

بی شک زندگی من هم مثل هر کدوم از شماها تشکیل شده از دوایر شخصی و خصوصی که ترجیح می‌دم در حجاب عرف‌های رایج فرهنگی باقی بمونه اما از اونجایی که احترام زیادی براتون قائلم و پیگیری های شما رو توجه دوستانه تحلیل و تعریف می‌کنم، باید به اطلاعتون برسونم که زندگی مشترک‌ام با سرکار خانم آزاده صمدی نزدیک که یک سال است که به اتمام رسیده.

امیدوارم با این توضیح که با بهترین نیت های قلبی برای شما عزیزان همراه بوده و هدف از اون پاسخ به شبهات ذهنی بعضی از دوستان است، باب گفتگو، اظهار نظر، اعلام تاسف، گمانه زنی و باقی واکنش‌ها بکلی بسته و موضوع به کلی مختومه گردد. برای همه شما آرزوی حرکت در مسیر خوشبختی رو دارم.

 

 

خیلی از مخاطبان تلویزیون آزاده صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار “راه بی پایان” شناختند. آنها با وجود اینکه پیش از آن سریال هم نقش آفرینی هایی داشتند اما با پخش این سریال بود بر سر زبان ها افتادند.

جدای از داستان سریال و ویژگی هایی که نقش این دو داشت خبر ازدواج آنها نیز دلیل دیگری برای این مطرح شدن بود. صمدی وسیدی در این سالها همکاری های مشترک زیادی با هم داشتند. آزاده در سال ۹۱ در فیلم همسرش “آفریقا” بازی کرد و با اینکه این فیلم اولین تجربه رسمی سیدی در زمینه کارگردانی بود خیلی مورد توجه قرار گرفت.

البته صمدی در دومین تجربه کارگردانی سیدی، “سیزده” هم نقش آفرینی کرد و نقشی به مراتب تاثیرگذار تر از “آفریقا” داشت.همین چند روز پیش مراسم افتتاحیه فیلم سیزده در سینما بود و این دو هنرمند در آنجا حضور داشتند ولی خبری از کنار هم بودن انها نبود هر کدام به صورت جدا با بازیگران عکس یادگاری می گرفتند که این اعلام هومن سیدی دال بر موضوع جدایی انها بوده است.

هومن سیدی و دخترش

هومن سیدی و دخترش



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های هادی کاظمی Hadi Kazemi و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

عکس برادران هادی کاظمی

عکس برادران هادی کاظمی

بیوگرافی هادی کاظمی

هادی کاظمی هنرپیشه ایرانی است که با سریال شب‌های برره مشهور شد و در آثار دیگر مدیری نیز ظاهر شد. ماندگارترین نقشهای او نقش نظام دو برره و باباشاه می‌باشد.

تولد :  ۱۳ آبان ۱۳۵۵
ملیت : ایرانی
پیشه : بازیگر و کمدین
سال‌های فعالیت : ۱۳۷۵-تاکنون

هادی کاظمی هنرپیشه ایرانی است که با سریال شب‌های برره مشهور شد و در آثار دیگر مدیری نیز ظاهر شد. ماندگارترین نقشهای او نقش نظام دو برره و باباشاه می‌باشد.

از همان سال‌هال روی صحنه رفت. بعدها وارد دانشگاه شد و در رشته بازیگری تحصیلاتش را ادامه داد، دوره‌ای که خودش معتقد است که هیچ کمکی به او و پیشرفتش در بازیگری نکرده‌است: «من در دانشگاه هیچ چیز یاد نگرفتم اما یک استادی داشتم به اسم آقای دامود که خیلی چیزها به من یاد داد ولی متأسفانه وقتی وارد دانشگاه شدم حس اینکه چیزی در آنجا یاد گرفتم را نداشتم. دانشگاه بیشتر برای من محیطی بود برای ارتباط بیشتر، همین».

هادی کاظمی از سال ۷۵ وارد تلویزیون شد اما با بازی در نقش «نظام دوبرره» در سریال شبهای برره برای عامه مردم شناخته شد. او از همان کار به نوعی تبدیل به یکی از اعضای ثابت گروه مدیری شد و تقریباً در همه کارهای بعد از «پاورچین» مدیری حضور داشت. در این مدت در تله‌فیلم‌ها و سریال‌های دیگری هم بازی کرده که از کارهای اخیرش می‌توان به سریال «در چشم باد» در نقش عباس پذیرش هتل اشاره کرد. او در «قهوه تلخ» در نقش باباشاه جایگاه خود در طنز را محکم‌تر کرد.

 

ادامه مطلب در http://www.takchiz.ir/hadi-kazemi.html



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های لیلی رشیدی Leili Rashidi و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

بیوگرافی لیلی رشیدی

بیوگرافی لیلی رشیدی

لیلی رشیدی حائری (متولد ۱۳۵۲ تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. لیلی رشیدی با سریال تلویزیونی زی‌زی گولو که برای کودکان ساخته شده بود در جامعه هنری ایران شناخته شد.

وی فرزند داوود رشیدی و احترام برومند است.

نیما بانکی بازیگر و کارگردان تبلیغاتی، همسر سابق لیلی رشیدی بود.او یک فرزند پسر به نام سینا دارد.

لیلی رشیدی و پسرش سینا

لیلی رشیدی و پسرش سینا

وی فارغ‌التحصیل مترجمی زبان فرانسه است

نیما بانکی کارگردان، بازیگر و عکاس سینما است که در سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. وی فرزند «رضا بانکی» (فیلمبردار) و همسر سابق «لیلی رشیدی» است.

نیما بانکی همسر سابق لیلی رشیدی

نیما بانکی همسر سابق لیلی رشیدی

نیما بانکی از ۱۳۸۶ تا سال ۱۳۹۲ مدیرعامل شرکت نیماد بین‌الملل، یکی از شرکت‌های تبلیغاتی ایرانی بود



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های نگار عابدی Negar Abedi و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

عکس نگار عابدی

 

بیوگرافی نگار عابدی

هدایت هاشمی همسر سابق نگار عابدی متولد ۱۳۵۳ در سبزوار است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی می باشد . او با بازی در فیلم چک برگشتی طرفداران زیادی پیدا کرد.

نگار عابدی بازی در سریال دودکش در سال ۱۳۹۲ و به کارگردان محمدحسین لطیفی در بین مردم شناخته شد. ین سریال در ماه رمضان سال ۹۲ به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت و با استقبال خوبی هم روبرو شد.

نگار عابدی بازیگری است که اگر برای مخاطبان تلویزیون چندان نام‌آشنا نباشد در عوض برای تئاتری‌ها یک چهره شناخته شده است.

او در کنار بازی در نمایش‌های بسیار زیادی که جوایز متعددی را برایش به ارمغان آورده‌ است، گاهی در سینما و تلویزیون هم ظاهر می‌شود. عابدی اولین بار در بخش‌های نمایشی جنگ دوستانه به کارگردانی محمد رحمانیان به تلویزیون راه یافت و بعد از آن در چند تله‌فیلم بازی کرد. بعد از ۱۵ سال سابقه بازیگری حرفه‌ای، نقش افروز مشتاق برای نگار عابدی یک تجربه متفاوت محسوب می‌شود از این بابت که در یک سریال مناسبتی با پخش هر شبی در کنار بازیگرانی توانا با نقشی دوست‌داشتنی ظاهر شده است.

 

ادامه مطلب در http://www.takchiz.ir/negar-abedi.html



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

 

شیلا خداداد

شیلا خداداد با انتشار عکس جدیدی صفحه شخصی اش را بروز کرد.این بازیگر ۳۵ ساله مدتی است که فرزند دوم خود را به دنیا آورده است و صاحب یک دختر نیز شده است.

شیلا خداداد عکس جدیدی از خودش و دخترش را منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.

 

عکس شیلا خداداد و دخترش

عکس شیلا خداداد و دخترش



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

احمد مهرانفر در دهم خرداد ماه پنجاه و چهار ( ۱۳۵۴/۳/۱۰)در برزک کاشان دیده به جهان گشود. وی دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی می باشد. او که حالا چهل ساله شده، میگوید در زندگی شخصی به سختی خنده‌اش می‌گیرد، حالا برخلاف گذشته دوست دارد در سکوت زندگی کند اما انگار روی صحنه یا جلوی دوربین به آدم دیگری تبدیل میشود.

احمد مهرانفر جزو خاص‌ ترین بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. خاص نه به خاطر بازی‌ هایش، خاص به خاطر ویژگی‌ های اخلاقی خودش که در بسیاری از موارد با همکارانش متفاوت است ، در او خبری از ادا و اصول‌ نیست. او فارغ از شو‌ها، جلب توجه کردن‌ها و بازیگری جز روی صحنه که در بین عوام هم رایج شده، خودش است. خودی که خیلی دوست دارد آن را پنهان کند. بدترین چیز برای او این است که مخاطبان آثارش به جای باور شخصیتی که آن را جان داده، خود احمد مهرانفر را ببینند. برای همین است که با گریم و لباس شخصیت‌ها، فقط به زبان آنها صحبت می‌کند و هیچوقت حین ضبط یک مجموعه با لباس و ویژگی‌های کاراکترش حاضر به مصاحبه نمی‌شود و ترجیح می‌دهد پایان کار، وقتی خودِ خودش است درباره «ارسطو ها و خنجری‌ ها و دایی اسدلی‌ ها» حرف بزند.

عکس اتلیه ای احمد مهرانفر

احمد مهرانفر در پايتخت ٢

این بازیگر برای اولین بار در فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ در سینمای ایران ظاهر شد او نویسندگی و کارگردانی نمایش ادیپ افغانی را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده‌است. وی از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه‌ ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی ، پانته‌آ بهرام ، امیر جعفری ، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش‌ های تئاتری را تجربه کرده‌است. احمد مهرانفر در چند مجموعه تلویزیونی، از جمله مجموعه سریال‌ های پایتخت ۱ و ۲ و ۳ و ۴ در نقش ارسطو عامل حضور در تلویزیون را تجربه کرده است.در ادامه ضمن نگاهی به فعالیت های هنری این بازیگر محبوب ایرانی، جدیدترین عکس های او را نیز ملاحظه فرمایید.

 

ادامه مطلب در http://www.takchiz.ir/ahmad-mehranfar.html



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های مریم سعادت Maryam Saadat و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

بیوگرافی مریم سعادت

بیوگرافی مریم سعادت

مریم سعادت متولد سال ۱۳۳۷ در تهران لیسانس رشته تئاتر عروسکی از دانشکده هنرهای دراماتیک شروع فعالیتش در نمایش های عروسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان بوده است. همه چیز را از آرایشگاه زیبا با بازی در نقش عروس کم حرف و خجالتی آغاز کرد بازی اش زیاد به چشم نیامد اما مریم سعادت بازیگری را تجربه کرد و با بازی در سریال زی زی گولو استعدادش را به رخ همگان کشید از آن پس دیگر بازیگری را رها نکرد و تا به امروز پای ثابت مجموعه های تلویزیون بوده است.

سعادت تنها بازیگر نیست در چند فیلم مشاور کارگردان – عروسک گردان – گوینده عروسکی و مجری نیز بوده است. از کارهای سینمای او می توان اسب ، یک بوس کوچوکو،‌دربه در ها ، ماهی ها عاشق می شوند، تارزن و تارزان ، ‌شهر زنان ، کارآگاه ۲، میهمان ناخوانده را نام برد.
مریم سعادت در سریال «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک نژاد نقش مادری را بازی می‌کند که نگران آینده دختر خود است و به همین دلیل جلوی پای خواستگار او سنگ می‌اندازد.

سعادت که پیش از این او را در سریال‌هایی چون «خوش‌غیرت»، «کتابفروشی هدهد»، «کارآگاه شمسی و دستیارش مادام»، «نقطه سر خط»، «مدرسه مادربزرگ‌ها»، و «آرایشگاه زیبا» دیده بودیم این بار جلوی دوربین نیک‌نژاد رفته و مانند اکثر نقش‌هایش در این سریال نیز با سرو صدا و داد زدن‌هایش به چشم می‌آید.

 

منبع: http://www.takchiz.ir/maryam-saadat.html



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر کشورمان با انتشار عکسی صفحه شخصی اش را بروز کرد.این بازیگر ۳۵ ساله عکسی برای یک مجله فشن و مد گرفته است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.

 

عکس جدید بهنوش طباطبایی

عکس جدید بهنوش طباطبایی



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های رویا تیموریان Roya teimorian و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

بیوگرافی رویا تیموریان

بیوگرافی رویا تیموریان

رویا تیموریان (نام اصلی دلارا) (زاده: ۲۷ اسفند ۱۳۳۸ – تهران) بازیگر ایرانی و همسر مسعود رایگان است.وی فعالیت سینمایی را با بازی در حسرت دیدار (محرم زینال‌زاده) در سال ۱۳۷۳ شروع کرده‌است.
رویا تیموریان و همسرش مسعود رایگان

رویا تیموریان در جشن بزرگداشت خود در جشنواره فجر ۱۳۹۴ روی صحنه خطاب به وزیر فرهنگ، علی جنّتی گفت: «آقای وزیر دو سال قبل از همین تریبون رسمی گفتم که مهربانی و خوش‌رویی کلید درهای بسته است، امیدوارم سال آینده بخاطر بهرام بیضایی بزرگداشتی برای ایشان به اندازه‌ای که باید باشد، بگیریم.

رویا تیموریان همسر سابقش میر ولی الله مدنی و همسر دومش مسعود رایگان است.

رویا تیموریان و دخترش دنیا مدنی

رویا تیموریان و دخترش دنیا مدنی



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

بیوگرافی علی اوسیوند

 حمیرا حسنی ریاضی متولد ۲۸ خرداد ۱۳۴۶ در تهران، بازیگر استفارغ التحصیل رشته کارگردانی در مقطع فوق لیسانس از دانشکده سینما و تئاتر است، او همچنین فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا در سال ۱۳۷۴ میباشد او فعالیت خود را در تئاتر در سال ۱۳۶۹ شروع کرد و سپس به تلویزیون و سینما راه یافت

علی اوسیوند

مجموعه تلویزیونی

پهلوانان نمی‌میرند
هفت‌سنگ
عید آن سال‌ها
روزگار جوانی
کاشانه
وضعیت سفید

سینمایی

نغمه

رنگ شب

زیر پوست شهر

مثلث آبی

هفت سنگ

ساز ستاره

عکس علی اوسیوند

 

حمیرا ریاضی با علی اوسیوند در سال ۱۳۸۷ ازدواج کرد، این زوح صاحب یک دختر بنام یاسمین هستندعلی اوسیوند مدتی را نیز بعنوان دوبلور فعالیت کرده است، حمیرا ریاض می گوید: تئاتر را بیشتر دوست دارم. چون با آن زندگی کرده ام، اما مردم سینما را، چون هم دور هم با دوستانشان هستند و هم در سینما هوایی عوض می کنند

بیوگرافی علی اسیوند

علی اوسیوند متولد ۱ آذر ۱۳۳۶ در مسجد سلیمان، بازیگر استفارغ التحصیل رشته کارگردانی در مقطع فوق لیسانس تئاتر از دانشکده تربیت مدرس تهران است، وی فعالیت هنری اش را در زمینه بازیگری، دستیار تهیه و دستیار کارگردان در صدا و سیمای شروع کردبازیگری را با بازی در فیلم بازداشتگاه در سال ۱۳۶۲ آغاز کرد

 

ادامه مطلب در http://www.takchiz.ir/ali-osivand.html



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 | نظرات ()